Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от gogo_1972 Покажи съобщение
    .....но колата няма проблем и при 230 км., върви като луда....
    Колега,как я вдигна тая скорост с 2.0???Чак пък и като луда.Нещо не ти е хич верен скоростомера.Ама като я напъваш толкова да не почне винаги да тропа
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от gogo_1972 Покажи съобщение
      Аз също съм собствиншк на 166 2.0 TS.И при мен има някакво тракане в двигателя.Тракането се появява около 2500 оборота, при по-високи и по-ниски обороти не се чува.Не са хидравлични повдигачи и вариатор.Имам усещането, че е клапан, но колата няма проблем и при 230 км., върви като луда, само това тракане ми е доста изнервящо, което се появавя само при напълно загрят двигател и винаги около 2500 оборото или при ненатоварен двигател 800 оборота.Пробвал съм с различни добавки и винаги е десно и също.Сменил съм всякакви масла и синтетитики и полусинтетики и т.н.Има чувството, че това е двигател със собствен характер.До сега съм нямал автомобил със собствено мнение.При всички майстори, които съм ходил, съм чул какви ли не версии.Закупил съм и ремонтин омплект за вариатори ипулове, но при последния майстор който ходих изрази мнение, че не може да са пуловете, а вариатора си бил съвсем наред, за разлика от предния майстор.Не ми се иска да отварям двигател за едното чудо.Тропането аз лично го усещам някъде вътре в двигателя, като това тропане се появявява единствено исамо при добре напълно загрял двигател.Моля за вашето мнение и съвети.От района на гр.Хасково съм и ако решите да ми препоръчате сервиз, нека бъде от района поради липса на парички-финанси де.
      При загрял двигател най-често тропат лагери
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Колега,как я вдигна тая скорост с 2.0???Чак пък и като луда.Нещо не ти е хич верен скоростомера.Ама като я напъваш толкова да не почне винаги да тропа
        Другия колега вдигнал 250 ти зачеса спор за 230
        По мои сметки това са 7600 оборота
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
          При загрял двигател най-често тропат лагери
          Това е така, но човекът казва, че тракането го има (или поне се чува) при 800 и при 2500 оборота. Ако бяха лагери (обикновено биелни), щеше да се чува в доста по-широк диапазон от обороти.

          ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          И аз имам такива съмнения, а пък и колегата не спомена сменял ли е ремъци, защото има вероятност другите проблеми да идват от неправилно зацепване.
          По проблема заради който пуснах темата:

          Минах на диагностика и не бе открито нищо, което сериозно се отклонява от нормите. Казаха ми, че дебитомерът е малко тромав. Поради лекото потракване е добре да си предвидя смяна на вариатор. Препоръчаха ми да сменя свещи, които не са в окаяно състояние. С две думи нищо съществено като вероятна причина не бе открито.
          В тази връзка въпросът ми е дали компютърната диагностика би "уловила" евентуално погрешно зацепване на ангренажа?


          Другото, което ми прави впечатление е това, че след студен старт, докато температурата на двигателя още не е достигнала работната (в диапазона 50 - 80 градуса) Динамиката е по-добра отколкото при 90 гр.

          Един колега ми каза, че имал подобни симптоми и решението дошло със смяната на датчика на оборотите (или по-точно на позицията) на коляновия вал.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            дебиметар

            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Това е така, но човекът казва, че тракането го има (или поне се чува) при 800 и при 2500 оборота. Ако бяха лагери (обикновено биелни), щеше да се чува в доста по-широк диапазон от обороти.

            ---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:16 ----------



            По проблема заради който пуснах темата:

            Минах на диагностика и не бе открито нищо, което сериозно се отклонява от нормите. Казаха ми, че дебитомерът е малко тромав. Поради лекото потракване е добре да си предвидя смяна на вариатор. Препоръчаха ми да сменя свещи, които не са в окаяно състояние. С две думи нищо съществено като вероятна причина не бе открито.
            В тази връзка въпросът ми е дали компютърната диагностика би "уловила" евентуално погрешно зацепване на ангренажа?


            Другото, което ми прави впечатление е това, че след студен старт, докато температурата на двигателя още не е достигнала работната (в диапазона 50 - 80 градуса) Динамиката е по-добра отколкото при 90 гр.

            Един колега ми каза, че имал подобни симптоми и решението дошло със смяната на датчика на оборотите (или по-точно на позицията) на коляновия вал.
            Кај мене беше тека, и след промена на дебиметаро, работите се оправиха!
            AR 145 1.4TS ex
            AR 159 JTDm ex
            AR 145 QV

            Comment


            • #21
              Грешно зацепване до колкото знам не се хваща с диагностика. Друго, което можеш да направиш е да почистиш дросела и стъпковото моторче ( от второто на мойта много играеха оборотите )
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #22
                Първоначалното изтракване си е от вариатора и ако не продължава повече от 4-5 секунди значи е в началото може да се мисли за ремонтен комплект на вариатора ,с времето интервала се удължава и накрая тракането си е постоянно това се оправя само с нов вариатор.
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #23
                  Най-добре ремонтния комплект го забравете.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Аз пък си сложих чисто нов вариатор и за 20 000 км. почна да трака при палене на топъл мотор. Толкова долу горе изкара стария с ремонтен комплект.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      С какво масло караш? Вариатора вътре е със зъбчатки, да вземем да слагаме по-малко ЕР за скоростна кутия в двигателното и вариатора ще е вечен.

                      пп Разбира се, че си правя майтап . . да не вземе някой да налива наистина
                      Last edited by code; d.m.y г., 14:04.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        С какво масло караш? Вариатора вътре е със зъбчатки, да вземем да слагаме по-малко ЕР за скоростна кутия в двигателното и вариатора ще е вечен.

                        пп Разбира се, че си правя майтап . . да не вземе някой да налива наистина
                        Selenia Racing.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          В сервиза бяха категорични, че тракането е от вариатора и ми препоръчаха смяна.
                          Не мисля да ползвам ремонтен комплект. Трудът по смяната на вариатора е около 150 лв. Горе долу същите пари излиза и труда ако трябва да се закърпи с ремонтен комплект. Чувам, че нов вариатор струвал около 300 лв. Простата сметка показва, че за 30 - 40 k ако трябва 2 пъти да се направи тази процедура, по-добре е нов вариатор. Предполагам, че ако не е правен в китайско ТКЗС, ще изкара доста повече от 40 к.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Предполагам, че ако не е правен в китайско ТКЗС, ще изкара доста повече от 40 к.
                            Вариатора е само оригинална част, няма заменки
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              Малко развитие по темата:

                              Днес почистих дебитомера. Нямаше видими следи от замърсяване.

                              Според Вас това на снимката времето на производството ли е?



                              Ако е това, което си мисля (06 - 2010), означава, че този дебитомер не е на повече от 20K пробег.

                              След почистването няма много осезаема разлика в динамиката на мотора.

                              Та се връщам на първоначалния проблем.

                              Защо малко преди да достигне работната температура (при около 70 - 80 градуса) колата ускорява като змей, а когато достигне работната температура, е по-спъната.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                166

                                Честито колега за придобивката,а сега за тракането то идва от вариатора именно той е този който увеличава динамиката но когато е работещ както трябва т.е. да не трака други странични ефекти няма смени го с нов и проблема ти е решен,а до колкото с дебитомера лесно не дефектира така че не го пипай.Успех.
                                Алфа Ромео 159

                                Comment

                                Working...
                                X